~ El parto de los montes: El caga tió de Son Matet

8 ene 2011

El caga tió de Son Matet


Noves incorporacions de vídeos y fotos


Estic decidida a reactivar aquest blog de El parto de los montes. De moment aniré fent pel·lícules o presentacions de picasa per pujar fotos i vídeos que crec que vos agradaran. Desprès participarè a les vostres polèmiques perquè jo record perfectament el caga tió de Son Matet i en tot luxe de detalls el vos contaré. Però me'n vaig a caminar, ho vos contaré en tornar.


2 comentarios:

mar 11/1/11, 21:09  

Caray Antònia, sa passejada és ben llarga per què avui es dia 11 i encara no has contat el Caga Tió de Son Matet que jo puc jurar que no ho vaig viure mai.

Anónimo 15/1/11, 14:48  

Antonia, estic ven d´acord amb tú, em de reactivar aquest blog, que el mir cada vegada que puc

Publicar un comentario

Escribe tu comentario