~ El parto de los montes: Presentació

10 dic 2009

Presentació

Amics,

Ja tots hem superat aquella llunyana etapa de l’analfabetisme informatic i molts inclús hem passat en nota la primària, però ha arribat el moment de avançar a fases superiors i si cal assolir la improba tasca de treure un màster. No es tan difícil.

Me proposen fer un blog comunitari a on siguem molts els que hi puguem afegir entrades i escriure comentaris, ho estic intentant i podeu estar segurs que això te certa complicació.

Mirau com va...

N’havia començat a fer un intitulat “Margarita en las antípodas” però no vaig aconseguir fer-lo comunitari, així que ara n’estic treballant un altre que es aquest de “El parto de los montes” en el qual de moment només estic pensant l’estructura per tal de aconseguir que tots els que estiguin associats al blog hi pugin participar fàcilment. Si el faig públic ara, es perquè necessit això que diuen “feed back” per veure si les coses que faig son operatives i cobreixen les expectatives, així que si teniu ocasió de escriure comentaris o affegir entrades noves, agrairé les vostres aportacions.

Desprès, si surt bé la cosa i l’experiment vos interessa, l’aniré ampliant i fent espais personal per cada un, ja sigui indexant els escrits de aquest mateix blog per autor i temes, ja sigui fent blogs personalitzats associats al principal per cadascú que ho vulgui. Podeu veure una idea del que dic als apartats de la columna de la dreta. No vos espanteu, sembla que hi ha moltíssim texts però realment estan tots repetits varies vegades per omplir espais.


NOTA: quant escrigueu temes nous fixeu-vos que hi ha un requadre que posa “etiquetas” es important que poseu qualque cosa allà, ja que es el criteri de arxiu de cada un dels texts que poseu. Podeu posar totes les etiquetes que volgueu separades per comes.

2 comentarios:

L'avi Lluis 8/4/10, 21:54  

Antonia: Fa molt de temps me havías anunciat lo d'equest bloc, se me havia olvidat y en joan fill avui m'ho a recordat. Me agradará participar-hi. Tenc totes ses noticies teves, pens que no t'has de desanimar amb absolut estic tan convenÇut com ta mara de que tot anirá perfecte, pens que dus un viatje molt faixuc pero no me cap dubte que treurás es carro anvant. Besos

Antonia 9/4/10, 12:48  

Tio, estic molt contenta de veure't per aquí. Esper que t'agradi participar en el blog i a veure si de pas enredes a mumare i ella també participa un poc. Jo estic animada, encara que bastant farta de estar hospitalitzada.
Ja vos aniré `posant al corrent de com evoluciona trot aixo.
Besos.

Publicar un comentario

Escribe tu comentario