~ El parto de los montes: Bones noticies

25 may 2010

Bones noticies

Tenia hora per anar avui al metge, als cirurgians que me varen operar. Se suposava que me donarien els resultats dels anàlisis que han fet a tot lo que varen arrambar a la operació. Però no. M’han telefonat per dir-me que anul•laven la cita perquè no tenien els resultats de la anatomia patològica i m’han tornat citar per d’aquí a dues setmanes.


Mentre tant, en Pep Juan, un amic que es l’anatomopatoleg de l’hospital de Inca i alhora amic de l’equip de analistes de Son Dureta, ha contactat amb na Maria germana i l’hi ha dit que ja tenien els resultats dels anàlisis i que eren immillorables. Tot estava net i no quedaven restes de formacions tumorals ni cèl•lules canceroses. Jo som molt prudent i no vull cantar victòria abans de que els meus metges analitzin la situació, ho confirmin tot i decideixin el que hem de fer de ara endavant, però el que es cert es que la situació sembla ser la mes bona de totes les que quan me varen diagnosticar varen dir que podíem esperar. I vos record que el millor pronòstic possible era “curación total”. Jo estic bastant animada, encara no ha acabat tot però ja queda poc.

15 comentarios:

En Pep nostro 25/5/10, 23:05  

Un alè. Una alegria.
Una copa d'Alè. Una gatera d'alegria.

biel 26/5/10, 7:35  

Antonia, ja t'ho vaig dir ahir de paraula, però ara ho vull deixar per escrit: Enhorabona.
Ja queden enfora es dies que casi t'en vas... Ara, a recuperarte, i a gaudir de sa vida.

Pau 26/5/10, 16:48  

Val la pena esser prudent, però també estar content. Jo particularment ho estic, per tu, per jo i per tots. Un beso en gros!!!!

rosa 26/5/10, 22:58  

Estic contenta, molt contenta i esperançada, estava convençuda (per ventura ta mare
ha estat sa culpable) de què seria aixi, ara nomes cal tenir forces per a una recuperació rapida i pensar que ha estat un susto, un susto de mal gust, encara que sóc conscient de lo malament que ho has passat fisica i psiquicament. Aixi que ¡ANIM i ENHORABONA!

biel 27/5/10, 7:25  

Rosa, està bé que facem ús des català per comunicar-nos entre noltros, però a Mallorca deim "som conscient" (del llatí, "ego sum"). Això de "sóc", no és nostro. Ses meves filles ja ho diuen com a lo més natural (de sa mateixa forma que usen el fonema "tz" en sa llengo xerrada en lloc de la doble "ss" -urbanització en lloc de urbanissassió). Jo, personalment, ho trob un llenguatge estèticament lletg, barceloní i clarament degenerat de la llengua mare, es llatí.

Lluís 27/5/10, 9:50  

Tia Rosa, jo te llençaré un atac ferotge perque això és indingnant! Has escrit "física i psiquicament" i me veig en una feina absolutament essencial i d'una relevància suprema, corregir-te perque t'has passat a nes bandol de la lengua imperial. Has de sebre que a s'idioma estrany des català al qual ho feim tot al revés, has d'escriure "físicament i psíquica" o "físicament i psíquicament" pero mai "física i psíquicament" com diuen els nostres amics forasters. No fa falta m'ho agraeixis, ha estat tot un plaer pes teu irònic i de gràcia elegant nebot segon Lluís. Per favor disculpau ses faltes d'ortografia, no sóc cap erudit.

Un hip hip hurra per sa tia Antonia!

L'Avi Lluis 27/5/10, 9:51  

No me veo capaz de hacer un comentario en mallorquin, no vaya a ser que Gabriel me coja por su cuenta. Tunineta; Buenas noticias, buenos comentarios, suspiros de alivio y paz en tu vida. Sigo compadeciendo todo lo que has pasado y animándote a superar todos los escollos del futuro. Te espero para comer juntos el próximo jueves. Besos

biel 27/5/10, 16:33  

Avi Lluis, te puedes reir de mi todo lo que quieras, pero me moriré dándome rabia que mis hijas digan "Jo sóc" en lugar que "Jo som". No veo razón para pasarse al catalán de esta manera, despreciando nuestro propio idioma...
Por otro lado, solo he querido crear un poco de polémica, y lo he conseguido gracias a ti.

Avi Francisca 27/5/10, 16:35  

Prueba de mensaje

rosa 27/5/10, 21:36  

¡PERDON!

biel 28/5/10, 7:34  

Estas ben perdonada....

Lluís 28/5/10, 12:30  

Jo també ho trob.

rosa 28/5/10, 23:02  

¡ENHORABONA!
per es nostro ironic i de gràcia elegant nebot LLuis, bon estudiant i persona de grans valors.

Lluís 29/5/10, 16:03  

Gràcies tia Rosa! He de dir però que ma mare s'ha pres la notícia massa alegrement i en realitat no n'hi ha per tant.

Mar 31/5/10, 9:39  

Quin "cuentista"!!! Mira nin, si te MENCIONAN t'aguantes i estàs tan orgullós com ella i com tots els altres...Enhorabona i a disfrutar l'estiu!!!!

Publicar un comentario

Escribe tu comentario