~ El parto de los montes: Gràcies a tots, fins qualque dia, buenos días y buena suerte.

31 may 2010

Gràcies a tots, fins qualque dia, buenos días y buena suerte.

Tomo la pluma ja que heu mostrat molt d'interès per ses meves notes i avui me les han donat, he decidit que les publicaré aquí per compartir es meu agraïment amb vosaltres.

Com ja sabreu molts, divendres em varen concedir una Menció d'honor, que encara que no sabia massa bé que volia dir vaig acceptar molt alegrement. Jo des de es primer moment em vaig mostrar prudent per sa raó que ara acab d'explicar, però tot d'una ma mare se'n va encarregar de demostrar el seu orgull maternal i fer córrer les notícies. Dissabte quan em vaig aixecar a les 3 de l'horabaixa tenia unes cinc cridades perdudes de diferents números i diversos missatges cosa que em va preocupar un poc perquè, com deia mon pare, s'havia estès el rumor de que jo tenia una matrícula d'honor, cosa que ningú havia dit en cap moment. D'aquí surt un altre bon tros de sa meva passivitat quant a la Menció i la meva intenció de corregir l'error, si realment existia.
Però avui ja puc dir que he acabat es curs amb una MATRÍCULA DE HONOR, com diu a nes full i puc presumir d'un 9 a nes butlletí d'enguany, bastant inflat pel claustre de professors. Així, i com l'any passat vaig treure un 8, me quedarà un 8,5 de mitjana de batxillerat que conta un 60% del còmput total per la nota d'accés a la universitat. Aquesta matrícula d'honor vol dir que em sortirà totalment gratuïta la matrícula per l'accés a la universitat el primer any i també i sobretot que ma mare em regalarà un ordenador portàtil petit que sigui manejable per l'any que ve.

A falta de la nota de Selectivitat que tendrà lloc els dies 9, 10 i 11 i que conta un 40% per la nota d'accés les meves mitjanes de cada assignatura per aquest any de Batxillerat són:

Història d'Espanya- Deu/10
Economia i Organització d'empreses- Vuit/8
Geografia- Nou/9
Matem. aplicades a nes CCSS II- Vuit/8
Literatura espanyola i Universal- Deu/10
Filosofia II- Vuit/8
Llengua castellana i literatura- Nou/9
Llengua catalana i literatura- Nou/9
Llengua estrangera, Anglès- Deu/10

Per al tio Pau he habilitat un bisistema de comprensió ja que el pobre és un enxufat a les drogues i li costa més.

Tot acabant vull agraïr en gran mesura i especialment a ma mare, mon pare i es bistecs de l'àvia Kika i a ella mateixa. No m'oblid de vosaltres els meus familiars que amb ses vostres bromes referents a la meva futura calvície i els meus presents problemes inferiors (si no ho enteneu no ho explicaré) m'heu permès relaxar de tant en quant. També ho podria agraïr a amics i amigues, però com no ho llegiran mai no ho pens fer perquè no soc gens grafòman. I sí que tenc amics...

Gràcies a tots, fins qualque dia, buenos días y buena suerte.

11 comentarios:

Antonia 31/5/10, 12:44  

Idò bé.Ara sí que te toca disfrutar (els catalans del continent diuen majorment “fruir” o “gaudir” i disfrutar es un castellanisme, però es correcte, que així consti a les actes dels habituals correctors)...torn a començar: Ara sí que te toca disfrutar de un bon estiu, don per fet que la selectivitat no serà gran impedimenta. Per disfrutar del tort, sé que tens un seriós problema de llargària de cames o curtesa de llit i també en tens amb l’alçada del coixí, problemes que qualcú responsable hauria de solucionar (estirada de orelles a qui pertoqui), però, així i tot, espero que això no impedeixi que passis un estiu estupendíssim.
Enhorabona o besos mil.

Avia Francisca 31/5/10, 14:02  

luis,mi más asiduo y constante compañero de mesa: estoy muy orgullosa de mis nietos,pero hoy especialmente de ti. Enhorabueenísima¡.te quiero mucho,mucho mucho... no puedo escribir más he acabado mi capacidad. BESOS MUCHOS BESOS.avia francisca.

Pau 31/5/10, 17:19  

Estimat nebot, en primer lloc gràcies per haver habilitat aquest "bisistema" tan pràctic que m'ha permès entendre a la primera les teves notes. Tanta sort que la teva infinita intel·ligència no t'impideix ser comprensiu amb les limiticions alienes, és a dir, de la resta dels mortals.
Tot i així, permet-me que te doni l'enhorabona, o enhoraboníssima com diu l'Àvia, i que, de veres, de veres, de veres, estic molt content per aquestes qualificacions tan bones que has obtingut.

Mar 31/5/10, 20:07  

Jo te torn a donar l'ENHORABONA i amb majúscules i també donar-li a sa pesada de sa teva mamà i del teu papà i reconeixer que "me muero de envidia"

Cati 31/5/10, 21:30  

Lluis jo també et vull donar l'enhorabona. Y molt important jo sa veritat estic morta de enveja. Tia Cati

biel 1/6/10, 7:47  

Lluis, ets un bravetjedor... ¡No me creo nada!.... un cinquet pelat en es millor des casos. Els conec bé en es xuletas!!

biel 1/6/10, 16:27  

.... I a ta mare no li poden tapar es cul amb set flassades¡¡¡

L'Avi tocayo 6/6/10, 20:32  

En hora bona. Siempre es buena la hora para una estupenda noticia. Hasta tu Avia se ha lanzado a escribir más de una frase, comprendo su agotamiento, de todas formas con noticias como esta irá practicando y quien sabe si con el tiempo se atreve a contar algo de su vida. Disfruta cuanto puedas de tu alegría acompañada de la de todos los que te quieren. ¡BRAVO!

Gloria 26/6/10, 7:55  

Luis, un poco tarde pero enhorabuena eres un fenómeno.
Aprovecho este espacio para contaros una anecdota de mi hija Loreto a la que también considero una fenómeno.
Ayer teníamos que irnos, tenía prisa y con mis nervios típicos le digo " Va Loreto que llegamos tarde !!!! todo ello en Mallorquin, ella chulita como es me contesta en castellano. YO SOY LORETO CALAFAT, YO NO LLEGO TARDE!.
Lo que habra que ver es si con está actitud termina el bachillerato con matrícula de honor. Un abrazo LLuis y enhorabuena.

Antonia 28/6/10, 9:19  

Gloria, lo que queda claríssim es que la teva filla Loreto no te dèficit d’amor propi i això, en principi, pareix millor que pitjor.
També queda clar que li encanta ser na Loreto Calafat.
Idò estupendo, no?

Lluís 28/6/10, 9:34  

Gràcies. Tia Gloria, sa teva filla és guayísima.

Publicar un comentario

Escribe tu comentario