~ El parto de los montes: mundo desconocido

24 abr 2010

mundo desconocido

Dijous dinarem junts, m'anunciares sa convidada a entrar al teu bloc, avui he vist s'invitació, naturalment la acept amb alegría, pero resulta que no teng punyetera idea de res, per aixo dic que me aficat a un mon desconegut. Com que eixo va de prove no mes te vull dir que gracias i quant hagi comprovat que en puc sortir ja escriuré cualque cossa. No te escandelitssis per sa meva escriptura mallorquína, a sa proxima procureré amplear un corrector, que utillitzeré segons es meu criteri que no es molt filologic ja vorem com me defens. Un carinyos abras a tots.

4 comentarios:

Antonia 24/4/10, 17:07  
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Antonia 24/4/10, 17:12  

Tio, has arribat estupendament. Ara has de anar vent com funciona aquesta nova possibilitat. ja pots proposar temes i no domes comentar els temes dels altres. També pots posar fotos i més coses. Ja he obert un apartar per els temes de l’avi Lluís encara que tenc un poc abandonat tot això i hauria de posar-lo al dia. Ho faré tranquil•lament avui horabaixa o demà. Besos.

Pau 24/4/10, 21:20  

Benvingut Tio, és una alegria trobar-te per aquí. Una besada

biel 26/4/10, 16:13  

Avi Luis, yo escribo en castellano, y no me averguenzo. Es mi lengua escrita -también lo es el catalán, pero no tanto-. Sé que soy políticamente incorrecto, pero me da igual.

Publicar un comentario

Escribe tu comentario