~ El parto de los montes: Operació

19 abr 2010

Operació

Avui dematí m’han telefonat de Son Dureta per confirmar la data de operació que serà  el 30 de Abril.

Desprès, com que me tocava la tanda de hormona setmanal, l’únic medicament pel càncer que no m’han llevat , he anat al "Hospital de dia" i he xerrat amb la meva oncòloga. Ella pensa que estic molt millor per que me operin que per aguantar ni una sola tanda més de quimioteràpia  i que en la data prevista de la intervenció estaré estupendament i no hi ha raons per pensar que tendre cap problema. Tan mateix, dia 26 me torna tocar l’hormona i ella me tornarà veure per assegurar-se de que tot evoluciona de la millor manera possible. Després, el día 29, ingressaré i el 30 m’operaran.

Demà he de tornar a Son Dureta, però al gabinet de mama, per firmar el consentiment informat de l’operació.

A mesura que va passant el temps des de la darrera sessió de quimio que me varen fer, estic molt millor, vaig recuperant la força i llevat que encara me cans bastant he recuperat tota la meva autonomia. Edemes, me surten els cabells, crec que ja tenc una pelusseta de al menys dos mil·límetres, però no arribo a saber de quin color surten.

Bé, com sempre, ja vos contaré mes coses quan les sàpiga.

1 comentarios:

Gloria 19/4/10, 21:42  

Bueno, espero que la noticia te haya tranquilizado un poco. Yo estoy contenta de que te encuentres mejor y poco a poco vayas recobrando las fuerzas. Ya nos iras informando.....Un abrazo

Publicar un comentario

Escribe tu comentario