~ El parto de los montes: Oncòlegs, cirurgians i anestesistes

9 abr 2010

Oncòlegs, cirurgians i anestesistes

M’han donat permís de cap de setmana i fa un poc que he arribat a casa. El dilluns a les 08:30 he de tornar a l’hospital no sé bé per què fer. Segons els oncòlegs es impossible que jo pugui aguantar un altre sessió de quimioteràpia i encara que no es el moment idoni per  operar-me, els cirurgians i anestesistes opinen que sí o sí: m’han de operar lo antes possible. Pensen que en uns deus dies més o menys estaré en condicions de ser operada. Lo que no sé es perquè he de tornar allà el dilluns, però esper que no me facin estar allà deu dies: l’hospital me deprimeix moltíssim però tan aviat arribo a ca  meva ja torn estar tan animada i contenta com antes.  

Recomanacions: anar molt alerta en tot el que faci i amb les visites .Res de multituds o adults una mica malalts, res de nins petits encara que estiguin bons. No me puc constipar gens ni mica ni tan sols de al·lèrgia,  ja que si tenc moc o tossina no me podran operar i es molt important que m’operin lo antes possible.
Ja vos contaré com evoluciona tot.

2 comentarios:

Gloria 9/4/10, 18:37  

Me alegro de que el anestesista crea que te debe operar cuanto antes, es una buena noticia ¿no?, tot plegat es una bona merda. M´agredería molt que pogesis evitarte tot aquest enrrenou(expresió molt catalana). Desde Cerdanyola tot es meu carinyo.

Gloria 11/4/10, 8:11  

Bueno, espero que estés disfrutando de estos días en tu casa. Mamá me contaba que ayer realmente estabas mucho más animada que los días pasados en Son Dureta. No te llamé, ya que pensé que sino podías tener muchas visitas, el teléfono debía sonar con frecuencia, este sistema de comunicación me parece bien y menos inoportuno. En fin, cuidate !!!!. Mil besos

Publicar un comentario

Escribe tu comentario