~ El parto de los montes: Una mica més

1 abr 2010

Una mica més

Es clar que no aguant bé la quimioterapia. Deu dies després de cada sessió me baixen de cop les defenses i estic exposada a infeccions greus. Ahir vaig tenir algunes dècimes de febre i avui dematí n’he tingut mes molta, he vengut a urgències a l’hospital i en vista del perill que corria no m’han deixat tornar a casa i m’han tornat a ingressar. Sembla que tenc un principi de pneumònia. Una gaita, però mes val prevenir que curar. Ara me posen la medicació per via endovenosa i encara que el que tenc podria ser el mateix que vaig tenir fa un mes, el fet de dur una bona cobertura antibiòtica desde tan prest ho fa molt menos perillós.


Bé, ja vos aniré contant les meves experiències amb la miqueta de càncer que m’ha tocat patir.

6 comentarios:

Mar 1/4/10, 22:18  

Bueno Antonieta, això es un "rollo" però com a mínim aquest cop has estat ràpida. Crec que ara com ara no vendrem a veure't fins que no mos diguin que les teves defenses ja estan a lloc. Pensa que el "parto" es el portaveu de com estas així que no deixis d'escriure. Un beso i fins demà

Lluís 1/4/10, 23:59  

Quin conyasso, cuida't molt tia Antonia.
Una besada

Gloria 2/4/10, 8:47  

Que alegría que nos expliques como estás!!! Desde aqui tienes todo mi cariño. Ya se que no puedes practicamente recibir visitas, pero me gustaría acercarme y venrte y comprobar que efecivamente estás bien. Me cuenta Loreto que estás de muy mal humor por lo tanto me dice, está bien!!.
Descansa, cuidate y cuando tengas ganas cuentanos cosas. Mil besos.

En Pep nostro 3/4/10, 12:11  

D'entre totes les mostres d'interés i els desitjos de millora vull fer-te arribat molt especialment els de n'Antonia Utrilla que t'envia una forta abraçada.

Antonia 3/4/10, 21:14  

Moltes gracies, dona-li també a ella una forta abraçada de part meva.

Bon dia de Pasco a tots per demà i especialment molts d'anys a na Gloria.

Gloria 4/4/10, 8:54  

En vida teva ! que pesseu un bon día de Pasco. Petons !!!

Publicar un comentario

Escribe tu comentario