~ El parto de los montes: Domàtigues per les sabates

3 feb 2010

Domàtigues per les sabates

Qualqú recorda que en Paco Nostro li fes les sabates netes amb una domàtiga? Embatumant les meves ara mateix hi he pensat, record el que el vaig trobar dins la cuina fregant-ne una damunt unes sabates i quan li vaig demanar que feia me va dir que era el que anava millor per a que quedassin lluentes. El millor de tot és que el vaig creure, i és que jo, quan era nin, pensava que en Paco Nostro era una de les persones més sàvies del món. Beneïda innocència!


Com aquestes crec que en sortirien mils i mils, i pensar-hi encara m'encongeix el cor. Estic totalment d'acord amb n'Antònia, com explicar qui era en Paco Nostro a qualqú que mai l'ha conegut? És una tasca molt difícil. Tot i així val la pena intentar-ho.

4 comentarios:

biel 10/2/10, 16:16  

una altra bona idea den paco era ferse net es cabells amb mistol

En Pep nostro 10/2/10, 17:19  

Bon fitxatge en Biel!.
En Paco també se donava fregues d'aigo que va dur de Lourdes. Varen ser eternes aquelles botelles!

Pau 10/2/10, 17:45  

No sé si recordau una pinta que tenia que duia incorporada una espècie de fulla d'afaitar de manera que mentres se pentinava es tallava els cabells. Record el dia que en Diego i jo li varem ajudar a "pentinar-se" la part de darrera del cap. Crec que no va quedar satisfet am el resultat

biel 16/2/10, 16:20  

Encuentro poca participación. Antonia, me tienes que enseñar a hacer artículos. Yo dinamizaré un poco este blog, ya que Pep nostro y Pau se desentienden.

Publicar un comentario

Escribe tu comentario