~ El parto de los montes: Un blog per adults

21 feb 2010

Un blog per adults

A mi m’agrada el llibre de'n Pau Vila i m’agrada que el posi a elpartodelosmontes. Aposta el vaig registrar perquè pogués escriure.

Però encara que m’assembla be que se posin algunes contribucions i produccions dels nins, el partodelosmontes es un blog d'adults i per adults i està pensat perquè els continguts siguin per adults i no m’agrada gens que el partodelosmontes se converteixi en un blog per els nins.

Jo ja li vaig dir això en el Pau Vila: te deixo participar si vas molt alerta, perquè el partodelosmontes es un lloc de adults, no de nins. Ell va estar d’acord, així que ell ni tots els altres nins han de complir la seva part del tracte.

No m’importaria fer un blog per els nebots que encara no son grans, seria molt semblant a elpartodelosmontes i ells ho passarien la mar de bé i noltros, els grans, tendriem un lloc per noltros, que es el que volem.

4 comentarios:

loreto 21/2/10, 9:00  

Estic d'acord. Me pareix bona idea fer un blob per els nins si ells volen...

Lluís 22/2/10, 13:44  

Jo ja dino a la taula dels grans...

Antonia 22/2/10, 14:29  

Es que lo teu se conté carn, se conté peix, se conté emo, se conté friki... però no se conté "nin"... o si?

Pau 22/2/10, 19:43  

Jo a en Lluis l'enviaria a dinar a sa cuina...

Publicar un comentario

Escribe tu comentario