~ El parto de los montes: Nou tractament

19 feb 2010

Nou tractament

Dimarts passat me varen canviar el tractament de la quimioteràpia.


El de ara es molt mes fort i només me posen un principi actiu a la setmana i els altres tres un cop cada 21 deies. En total ha de durar 12 setmanes, con l’anterior. En principi es molt mes agressiu i dona efectes secundaries molt mes durs. Se suposa que els tres primers dies son de nàusees i vòmits, després en venen tres o quatre mes de esgotament extrem. A la segona setmana me vaig recuperant i a la tercera estic perfectament.

Idò bé, pel moment de lo dit res.

No he tingut ni una nàusea, estic bastant cansada, això sí, però no arriba a esgotament extrem ni si fa a prop, es un cansament del que se descansa tan aviat arribes a casa i te seus a reposar. A més, per ara dormo mes bé amb aquest tractament que amb l’anterior.

L’horitzó està “despejado”.

7 comentarios:

Anónimo 19/2/10, 18:24  

esper que et mijoris, (no se si se escriu així)
¡que te vaji bé el nou tracatament!

blanca buades mora 19/2/10, 20:47  

`tia antonia estic amb so papa i t'envi un beso i un abraç

En Pep nostro 19/2/10, 20:47  

Avui a mitjan matí he trobat ses "tres rossis" a sa plaça de Ses Tortugues.
Una que té lo que té i ses altres dues que plegades en tenen 160... i feien prou goig en tanta vitalitat!
No ho havia pensat abans però són ses tres primeres descendents directes d'aquella dona que també en tenia de vitalitat ella, fet dinar per tota s'escala i qui volia afegir-se.

Mar 19/2/10, 21:51  

No he entés el comentari d'en Pep nostro. Tal vegada a més de tenir un esquinç al turmell dret també tinc el cervell tocat i les idees poc clares.

Bé Antònia, esper que no tenguis aquests afectes secundaris tan forts més de l'estrictament necessaris. Besos

loreto 21/2/10, 10:38  

donc fè

Anónimo 2/3/10, 19:14  

Esper, que d'aqui poc, poguem tornar a sentir sa teva rialla passejant per ca l'avi.

Anónimo 3/3/10, 22:37  

Antònia: tantes coses que te diria!!! tantes coses que passen que t'agradaria veure i comentar. I justament ara calles. Els altres xerram i tu calles.
Jo també estic convençuda que tornaràs i per això des d'aqui, com en Chuirchill te dic: no te rindas nunca nunca nunca nunca.
Ànim Antònia.Un beso, Margalida

Publicar un comentario

Escribe tu comentario