~ El parto de los montes: Jo també hi vull ser

11 dic 2009

Jo també hi vull ser

Diu la dita que com més serem més riurem, així que jo també m'apunt a la idea de formar part d'aquest blog (o bloc com alguns individus, fort i no et moguis, troben que hem de dir). Per tant m'incorpor al grup dels qui volen formar part de "El parto de los montes", curiós nom per un blog!


Abans de començar a escriure la meva entrada m'he entretengut a llegir les que altres han escrit, i m'ha cridat l'atenció com han passat de simples proves de funcionament, que algunes ments malintencionades pensarien que segueixen denotant aquell analfabetisme al que n'Antònia feia referència i que afortunadament hem superat, a un extens texte de na Loreto on ens parla, ni més ni manco, que d'ètica, de la moral kantiana, de Kolhberg i de Carol Gilligan. Això si que és superar l'analfabetisme! No sé si el que jo pugui escriure estarà, alguna vegada, a l'alçada de l'entrada de na Loreto.

Podria ser que al llarg d'aquest escrit trobassiu paraules a les quals els fa falta la lletra B. El motiu és el següent: al meu teclat li falla aquesta lletra i a vegades mentres escric no me n'adon que no he pitjat bé la tecla. Per favor, si això passa, disculpau l'errada.

Vos agrairé, igualment, que si al llarg de la lectura del que jo hagi escrit, trobau alguna paraula que pugui donar peu a algú a pensar que jo puc pertanyer al club dels "hoiga", m'ho faci saber inmediatament, ja que esmenaré l'error que hagi pogut cometre tant prest com pugui. Poques coses a aquesta vida en fan tanta por com la de poder esser confos amb un "hoiga".

Bona nit.

P.D.: Si algú vol saber què és un "hoiga" estic en segur que n'Antònia li explicarà.



0 comentarios:

Publicar un comentario

Escribe tu comentario