~ El parto de los montes: Mi casita de la pradera

18 mar 2010

Mi casita de la pradera

Ja som a casa. Vaig arribar ahir i en enrtrar a casa me vaiug emocionar. Tot va anar beníssim si bé el vespre estava tan cansada que no estava mols segura de haver pres la millor decisió en demanar un alta tan precipitada. Però he dormit beníssim avui dematí estic tan bé i tan animada que ja m’he preparat el berenar jo mateixa. Estic guanyant mobilitat molt aviat, m’he proposat poder sortir al carrer encara que només siguin 5 minuts el dissabte i un poquet mes el diumenge. El dilluns he de tornar a la consulta del oncòleg a Son Dureta, així que abans ja he de caminar amb certa soltura.


Miraré també si puc tornar a aquesta pàgina la aparença que tenia abans de que m’ingressessin, perquè la heu deixada ben descol•locada i els colors son ferestos.

Per cert, els cussonets den Pep Lluis son guapíssims, es ben cert que semblen un poc a na Cati encara que mes morenets, com en Pep Nostro. Enhorabona.

Bé, s’ha acabat la pau: a la guerra i anem per feina. Molt contenta de retrobarvos a tots.

5 comentarios:

Anónimo 18/3/10, 14:28  

Antònia, estic molt contenta de saber que ja estas ben instalada.Dema horabaixa na Margalideta i jo vendrem a ferte una visita. Has de tenir un bon berenar. Per cert els cussonets son identics a jo.

Biel 18/3/10, 18:51  

Antonia, aunque sé que mis hermanas me llamarán cursi, "michael landon", buenrollito "la gran familia y uno más", ..., mientras tú dormías todos nos planteamos si este momento llegaría o no llegaría. No sólo ha llegado, sino que ha llegado del modo que ni los más optimistas se lo esperaban. Loreto me dijo textualmente hace ocho días "lo de n'Antonia és una moneda que està a l'aire".

Pau 18/3/10, 19:53  

Ja estic camí de la casita de la pradera!!!

En Pep nostro 18/3/10, 19:57  

Léase "La corrala de la Palma"

Xenon 19/3/10, 3:07  

La terra ha deixat de tremolar... M'en alegro molt que siguis a casa teva amb la Floreta. Fes bondat i no vulguis anar més rápid del que pots, recorda que "cada dia en té prou amb els seus maldecaps".

Un petó

Eduard

Publicar un comentario

Escribe tu comentario