~ El parto de los montes: necessit sa teva recuperació

1 mar 2010

necessit sa teva recuperació

M’han dit moltes vegades que som una egoista i jo sempre havia pensat que això se deia en un moment que sa persona que ho deia estava enfadada i no ho havia cregut, però avui he confirmat que efectivament som una egoista. Avui dematí quant na Maria i na Loreto han sortit de xerrar amb el metge i han dit que se teva recuperació se complicava, he sentit una estreta a n´el meu cor, al llarg del dia no he pogut deixa de pensar que te necessito perquè formes part de sa meva vida quotidiana, te necessit per anar a passejar per sa murada es diumenges demeti per anar a fer una volteta per Palma es dissabtes, per anar a sa platja de Calamayor a prendre es sol es diumenges de estiu, perquè me agrada molt es teu cous cous, perquè me vares convidar a dormir (a ca na Maria) es dia que Mumare va caure, me vares acompanyà a cercar na Marta, que arribava de Egipte a las 6,30 del dematí, perquè es una bona cosina, perquè es una bona amiga, perquè has estat en primera fila tots es moments importants de sa meva vida, perquè estic publicant sa meva primera carta a n´es teu blog, per tot això i molt, molt, molt més necessit sa teva recuperació. Esper que través de aquestes ones que tu tant domines te arribin ses forces per aconseguir-lo el mes prest possible, perquè jo com altre gent som egoistes i te necessitem i te estimem.

2 comentarios:

biel 1/3/10, 22:44  

Rosa, quina carta més hermosa.... Quan n'Antonia la pugui llegir, que serà prest, s'emocionarà de saber lo molt que la estimam. Tu i tots...

Francisca 2/3/10, 10:37  

Rosa, he leido tu carta a Antonia. Sabía que eras nuestra. Para mi eres una hija. Estoy segura desde lo mas profundo de mi corazón que en breve estará bien, a todos nos costará pasar estos dias, pero lo conseguiremos.
Esta enfermedad de Antonia me ha dado una inyección de optimismo al ver lo mucho que todos la queremos. Para mi era importantísimo, porque me daba la impresión que ella estaba un poco al margen de la familia, debido a su independencia.
Un beso muy fuerte. Soy tu segunda madre.

Publicar un comentario

Escribe tu comentario